برداشت طولانی در فیلم گرگ وال استریت

برداشت طولانی در فیلم گرگ وال استریت

  • 839 5 age_icon
  • دسته بندی کار در سینما
  • محصول امریکا
  • ژانر ---
جزییات

در ویدیوی امروز، به گرگ وال استریت اثر مارتین اسکورسیزی می پردازیم تا بهتر بفهمیم که چگونه مسدود کردن و صحنه سازی می تواند یک تصویر طولانی پویا ایجاد کند. یک برداشت طولانی می‌تواند فرصتی عالی برای عبور سریع و مختصر از نمایش باشد، با صحنه‌سازی و مسدود کردن فعالیت‌های انگیزشی و ایجاد حس طبیعی به همه چیز. مارتین اسکورسیزی در فیلم گرگ وال استریت توانست همه این موارد را بدون زحمت انجام دهد. در این صحنه اسکورسیزی با کادربندی هدفمند، حرکت دوربین و خطوط چشمی کارگردانی می کند تا محیط آشفته دفتر را برای مخاطب شفاف و متمرکز نگه دارد. حرکت در بسیاری از اتاق‌ها، اطراف شخصیت‌ها و در یک طبقه آشفته می‌تواند به راحتی بیننده را گیج کند. اسکورسیزی برای تمرکز داستان از چند تکنیک به نفع خود استفاده می کند. ابتدا از خطوط چشم برای کمک به هدایت چشم بیننده استفاده می کند. کمک به انگیزه دادن دوربین به اتاق کنفرانس. او همچنین از یک سری «دست‌آف» استفاده می‌کند تا به تماشاگر کمک کند تا روی چیزی که در مقابلش قرار دارد متمرکز شود، در حالی که همچنان می‌تواند بدون زحمت بین آن‌ها حرکت کند. این تکنیک های ساده می توانند برای هر زمان طولانی اعمال شوند. با هدایت توجه بیننده با خطوط چشم، مخاطب فرصتی برای حفظ جغرافیای بصری کنش دارد. و با دست زدن به شخصیت ها، شخصیت ها و رابطه آنها را نیز در خط مقدم نگه می داریم. اولویت‌بندی شخصیت می‌تواند کمک کند وقتی می‌فهمیم که چرا آن را تماشا می‌کنیم، یک برداشت طولانی بی‌هزینه نشان داده نشود. این تکنیک های ساده می توانند برای هر زمان طولانی اعمال شوند. با هدایت توجه بیننده با خطوط چشم، مخاطب فرصتی برای حفظ جغرافیای بصری کنش دارد. و با دست زدن به شخصیت ها، شخصیت ها و رابطه آنها را نیز در خط مقدم نگه می داریم. اولویت‌بندی شخصیت می‌تواند کمک کند وقتی می‌فهمیم که چرا آن را تماشا می‌کنیم، یک برداشت طولانی بی‌هزینه نشان داده نشود. این تکنیک های ساده می توانند برای هر زمان طولانی اعمال شوند. با هدایت توجه بیننده با خطوط چشم، مخاطب فرصتی برای حفظ جغرافیای بصری کنش دارد. و با دست زدن به شخصیت ها، شخصیت ها و رابطه آنها را نیز در خط مقدم نگه می داریم. اولویت‌بندی شخصیت می‌تواند کمک کند وقتی می‌فهمیم که چرا آن را تماشا می‌کنیم، یک برداشت طولانی بی‌هزینه نشان داده نشود.

دسته بندی : کار در سینما
عوامل
نظرات کاربران