حس همدلی با چشم ها در فیلم شبگرد

حس همدلی با چشم ها در فیلم شبگرد

  • 572 7 age_icon
  • دسته بندی کار در سینما
  • محصول امریکا
  • ژانر ---
جزییات

در ویدیوی امروز، می‌خواهیم در مورد تأثیری که از نشان دادن یا پنهان کردن چشم‌های یک شخصیت به دست می‌آورید، و اینکه چگونه قوانین ترکیب‌بندی انتخاب شات می‌تواند به شما در ایجاد همدلی با یک ضدقهرمان کمک کند، صحبت کنیم. چشمان یک شخصیت یکی از اولین چیزهایی است که ما به عنوان بیننده با آن ارتباط برقرار می کنیم. هر چه آنها بیشتر در معرض دید قرار گیرند، بیشتر آنها را انسان می بینیم. هرچه پنهان تر باشند، ما انسانیت آنها را نادیده می گیریم. به طور خلاصه، چشمان یک شخصیت دریچه ای به روح است. وقتی فیلمسازان می‌خواهند کسی چیزی را ببیند، سوژه یا شی را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که در قسمتی از کادر قرار گیرد که بردارها از آن عبور می‌کنند. این بردارها معمولاً به "سوم" تقسیم می شوند، از این رو قانون یک سوم یا قوانین ترکیب نامیده می شوند. اگر هدف شما این است که چشمان شخصیت خود را نشان دهید تا تصاویر شما باعث ایجاد همدلی شود، منطقی است که آن چشم ها مطابق با قوانین ترکیب بندی باشند. فیلمسازان بزرگ می دانند که ترکیب نماهایشان یکی از مهم ترین بخش های فیلمسازی است و برای چشم ها تغییری نمی کند. این یک حقیقت روانشناختی عمیق است که فراتر از فیلم و تلویزیون است، اما چیزی که در مورد ویدیو در مقایسه با یک نمایش صحنه ای بسیار عالی است این است که ما در واقع می توانیم چشمان بازیگر را ببینیم. شما می توانید از تکنیک های نورپردازی فیلم، بخش لباس، مسدود کردن فیلم، ترکیب نماها و قوانین ترکیب بندی برای نشان دادن یا پنهان کردن چشمان شخصیت های خود استفاده کنید و به نوبه خود انتخاب کنید که بیننده چگونه انرژی شخصیت های شما را جذب کند. ما از Nightcrawler از Dan Gilroy و Jake Gyllenhaal به عنوان Lou Bloom استفاده می کنیم تا نشان دهیم که چگونه تکنیک های فیلم سازی و عملکرد بازیگر می تواند دیدگاه شما را نسبت به یک شخصیت شکل دهد. در این ویدیو در Nightcrawler به موارد زیر خواهیم پرداخت: - انتخاب شات برای نشان دادن یا پنهان کردن چشم ها - نورپردازی فیلم برای نشان دادن یا پنهان کردن چشم ها - نمایش چشم ها وقتی تمام می کنید، خواهید دید که چگونه دن گیلروی می خواست لو را تا حد امکان خنثی نشان دهد و چگونه چشمانش را حفظ کرد. لو بلومز به عنوان بخشی از تار و پود فیلمش. نتیجه نهایی: می دانید چه زمانی باید پنهان شوید و چه زمانی باید چشمان شخصیت را نشان دهید.

دسته بندی : کار در سینما
نظرات کاربران