جزییات
همه چیز درباره قدرت است - چه کسی آن را دارد و چه کسی ندارد. بسیاری از این پویایی های قدرت از طریق دیالوگ منتقل می شوند. با استفاده از تکنیکهای مختلف از جمله زاویه دوربین، قابسازی و فیلمسازانی مانند کوئنتین تارانتینو، دیوید فینچر و کریستوفر نولان میتوان صحنههایی را ساخت که به همان اندازه که بر زبان گفتاری تکیه میکنند به زبان فیلم نیز متکی هستند. در این ویدیو، ما قصد داریم سه صحنه از این کارگردانان را تحلیل کنیم تا نحوه کارگردانی صحنه بازجویی را به سه روش بسیار متفاوت نشان دهیم. در پایه آنها، تمام صحنه های بازجویی به دو طرف خلاصه می شود، یکی ظاهراً با قدرت و دیگری بدون قدرت، و یک سری پرسش و پاسخ. فراتر از آن، فیلمبرداری از یک صحنه بازجویی می تواند با پویایی قدرت مطابقت داشته باشد یا آنها را به طور کامل واژگون کند.
عوامل
نظرات کاربران